keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Tiistain valkat

Oltiin sit valkoissa ja Jevillä :D
Mentii tallille vähä aikasemmin mitä yleensä, kun normaalisti lähetään neljältä nii nyt lähettiinkin jo kolmelta :D
 kun tallille päästiin kamera käteen ja ylä pihatoille hakeen hevosia :D sillon nappasin muutaman hassua kuvaa...

Paronitaren simmu :D

Lakupeikko pääsi kanssa siälle

Pampula :P
Elli pihalla kohta sisälle ^^







Ella ja Pläsi 




Tallissa sit oltiin ja vähän siinä jotain siivoilin. Sit haettiin jevikin sisälle :P Kokeilin jeville paria fleese loimee kun oli vähän askanen ja rikki sen nykyinen, mutta ei löytyny niin annoin sit sen vanhan olla sillä.
Johanna, Ella ja Tuuli laitteli hevosii siinä ja muut vaa pyörittii ja juteltii :D  Sit ne lähti tunnille ja me lähettiin laittaan kuntoon. Jevi oli ekana valmiina kun Laura ja Eve lähti juoksee vessaan nii olin sit vähän nopeempi, mut kerettiin verkkaan ihan hyvissä ajoin kaikki. ^^
Mentiin pihalla alkuverkat nii kun aina :D Nitro tuntu pelkäävän kaisaa ja sit Jevikin säpsy vähän jotain pientä.. ja heti kun Jevikin tuntu rauhottuvan et vois ravata, saatiin ravikin nostettuu jo ja hetki ravattuu kun yht'äkkiä kentältä sammu valo o.O Jevi ei noteeranu ollenkaa ja mää meinasin saada sydän kohtauksen :D
Saatiin sit valo takasin ja taas sammu ...
mut sitten lähettiin maneesille et tunti alkaa :D Ravailtiin sitten hetki sielä ennenkun alotettiin kunnon tunti ^^
Huomas Jevistä kyllä että pidemmät alku käynnit oli hyvästä, se meni paljon paremmin pehmeellä kaulalla kun jevi on vähän kankikaula :D
Mentiin etuosa käänöksiä ja kaikkee muuta koulu vääntöö :D Ainii Emmi tuli Nöoillä meidän tunnille et meille  oli neljä eikä kolme niikun yleensä :D mut tosi kiva tunti ja tässä jotain vähän huonompii kuvii kun mun kamera -_-
Emmi ja Nöpi

Kyl se taittuu mut ei käänny :D

Joo  minä ja Jevi mutta näitten kuvien laatu :D

Joku vähän selkeempi kuva :D

Ella ja Elli

Minä ja Jevi loppu käyntien aikana :D

Jevi on vähän lörppö korva :D

Laura ja minä
Nitro ja Jevi

Joo tässä oli tämmöne tänää mun piti mennä lordille mutta en pääse kun on muuta menoo :( mut katotaa jos huomenna menisin :D









4 kommenttia:

  1. Toi jonka oot laittanu Patruunaks se on Paronitar "Pampula" :DD

    VastaaPoista
  2. miks mää oon ainoo valkkilaine josta et laittanu postauksees kuvaa..? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo tuulista eika Johannastakaan eikä kyl kaisastakaan ..
      Ja oon pahoillani et en laittanu mun kivikautine kamera ei oikee osaa ottaa kuvia niikun näkyy noikin kaikki heilahtaneita ja ne on kuitenkin kaikki parhaimmat... kattoo jos sais jostain parempaa kameraa...

      Poista