sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Apassionata

 Joo tosiaan olin tänää kattomassa arvaat varmaan mitä :D
Oli todella IHUNA!

Täs nyt vähän jotain
Joo videoo on tulossa heti kun saan mun serkulta videoita ja kuvia ^^
Tosiaan oltiin helsigissä kattomassa Apassionata esitystä todella ihuna ja taitavasti tehty esitys!
Oma kamera kusi koko jutun, kommenteihin voitte laittaa mielipidettä et haluutteko niitä suttuja nähä mitä mun kamera otti ;D tuskin kyllä haluutte :D mut nii .. serkkuni Jenni lupas et sään käyttää sen ottamia kuvia ja videoita täälä ja muutenkin eli kaikki kuvat on nyt sit ottanu mun serkku en minä :D
Ite tykästyin kaikista eniten tuohon pieneen poniin joka tossa kuvassa onkin :P se oli niin pieni ja vekkuli ja sulonen ja kaikkee !

lisään vielä pari kuvaa esityksestä ^^


Pienet jyrää!

todella ihanan näköistä menoa vaikka lordikin seuraa muo mut silti :D

Sädetikut jalustimissa eikä hevone noteeraa mitenkää <3

o.O mää olisin maassa jo :D

<3

SIIS TOI PONI <33

Siis aasi on hevos eläin jos joku ei tienny ja ei nekään
tyhmii oo <3

awww..

Issikoita :P

Issikka sumussa sädetikut jalassa o.O todella sulosta <3

Siis toi poni oli ykköne ! todellakin paras <<3

Aasi ja porkkana narun päässä :P












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti