perjantai 22. maaliskuuta 2013

Haaste :D

Sain haasteen  Heppahumputtelijoilta :D joten voisin tylsän perjantain kunniaks vaikka vastata siihen :D

Haasteen säännöt ovat seuraavat:

-kerro 11 faktaa itsestäs
-vastaa haastajan kysymuksiin
-keksi 11 uutta kysymystä
-haasta 11 blogaajaa joilla on alle 200 lukiaa
-kerro blogaajille että olet haastanut heidät
...

..jotenka siis 

11 faktaa minusta

*Oon BLONDI
*En halua omaa hevosta
*Pidän piirtämisestä 
*Oon päästäni sekaisin 
*Käytän vaateita
*Oon huono koulussa
*Kuuntelen paljon musaa
*Omistan koiran
*Meikkaan
*Heitän läppää joka väliin
*nukun yöllä keskimäärin 5 tuntii :D

Vastaukset !

1) Oletko koskaan ajanut hevosella/ponilla?

- Oon molemmilla :D

2) Mikä on lempihevosrotusi? perustele.

 - Pohjoisruotsin hevonen ! KOSKA: ne on lempeitä ja suloisia ;D 

3)Oletko koskaan ollut ratsastusleirillä? Jos olet, millaisella?

-Vähän paha sanoo tullu oltuu nii monilla leireillä ;D

4) Tuletko hevoset 2013-messuille ?

- En ;DDDDD

5)Kallein ostamasi hevosvaruste ?

- Hanskat (koska mutsi on maksanu kaikki muut) :DDD

6)Lempi ratsastusmerkkisi ? Perustele.

- Ei muuten mitään väliä ;:D

7) Oletko koskaan mennyt töltiä issikalla ? Jos olet kerro millaista se oli .

- Oon menny mut titetämättäni :D olin vitun  pieni sillo :D

8)Korkein hyppäämäsi este?

-110cm 

9) Mikä on mielestäsi ihanin hevonen? Perustele.

- Mulla ei oo lempi hevosta .. :D kaikki on sellasii kopukoita ^^

10)Miksi perustit blogin? Perustele.

- Koska ...                                         .... KISSA!

11)Oliko vaikea kysymyksii vaikea vastata ?           ( Sori kaisa oli pakko :DDDD )

- Ja ei ollu ;D

Kysymykset!

1) Kauan olet ratsatanut?
2) haluatko oman hevosen?
3) luetko blogiani :D
4) ovatko hevoset sinulle kaikki kaikessa ?
5) onko tää kysely juttu ihan hanurista?
6) miksi aloit pitää blogia?
7) mikä on lempi askelajisi?
8) huomasitko että feilasin tän kyselyn eka ja unohdin kysymykset?
9) onko sinulla lemmikkejä?
10) osalistutko itse kisoihin ? Jos osalistut millaisiin ?
11) kuinka usein käyt tallilla?

11 blogaajaa jotka haastan :D

2)EVE
6)EIJA
10) JOHANNA 
11) JENNA











1 kommentti: