sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

kesä,kukkaset,loma ja hevoset ^^

Joo en oo taas kerenny kirjottaan kun on ollun kaikkee menoo joka suuntaan nytkin istun autossa matkalla kohti kotia ja nukkuun ja huomenna taas mennään :D
Töiden kanssa on tullu paljon liikuttua mut joo viime viikosta sen verran että Lordilla on tullu käytyä nyt aika harvoin mut olin tosiaan viime viikolla .

 Keskiviikkona olin Tiinan kanssa sielä menini eka alku verkat sillä pellolla ja sen jälkeen hypättiin vähän esteitä "kentällä".
Ajattelin että tekisin kuva blogin mutta hyviä kuvia on tota.. aika vähän :D
keli oli mitä ihanin ja Lordi
kanssa <3



Eksyttiin myös keskelle sitä peltoo poika oli heti menossa syömään :D 


















kyllä oon niin suorassa taas :DDDDD

Tiina ja Lordi kentällä vähä jotain pientä verkkaa ^^

Tiina meni lordilla ihan pieniä ristikoita kun se ei
oo hypänny sitten ihmis iän :D

enkä mää voinu mennä sillä mitään isoja kun oon vähän iso
sille mutta poika hyppäs tosi hyvin  <3
(vaikka kerran putosinkin ) :D




2 kommenttia:

  1. Öh.. miks ratsastat liian pienellä ponilla..? Ja mistä tää poni on ostettu? Mietin vaan että tunsin joskus saman nimisen ja näkösen Viron tuonnin yhellä Viialassa olevalla tallilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska ponin omistaja on pyytäny mua liikuttaan lordia. Ei oo mitään käryä mistä poni on ostettu. Hyvin voi olla siis sun tuntema poni

      Poista