tiistai 5. marraskuuta 2013

Mitä olen puuhaillut ?

mitä on kerennyt tapahtua?

Eipä oikein mitään D:
Olen tavalliseen tapaan Lordilla käynyt niinkuin ennenkin. Maastoilua on harjoitettu aikas paljon ja seuraava vaihe mitä opetellaan on että päästäisiin näistä eroon ...

Korvatulpat!








Niksu <3

Eikö muka muuta ole hevosten kanssa tapahtunut ? :o

No tottakai on :D Olen meinaan alottanut ratsastus tunnit Jokihaaviston ratsastuskoululla. :D
Pikkusiskoni aloitti siellä kymppikerran kortilla. Mutta kävi neljäkertaa ja lopetti.
Käyn siis 6 kertaa siitä kortista ja nyt olen miettinyt jos saisin vaikka enemmänkin tunteja sinne. Olen kerennyt jo 3 kertaa käymään. Mutta en kyllä suuttuis vaikka emennänkin tunteja joku rahottais. <3





Vieläkö jotain ?

No eipäs enään oikein mitään sitten ole. Tänään alotan elokuvan käsikirjottamisen. 
Piti myös käydä kokeilemassa kaverin äidin heovsta, mutta se joudutaan myymään :c  Raha ongelmia on siis muillakin kuin meillä. (Aika yllättävää )


HUOM!!!

Kaikke mitä haluaisitte blogissa nähdä niin Kommentia alas vaan !
Olen todella tyytyväinen kaikesta palautteesta mitä tulee! ja kaiken laiset ideat yritetään toteuttaa.
Auttakaahan te lukiat siis! Tehdään tästä blogista mielenkiintoinen ja kiva :D 

2 kommenttia:

  1. Mä etsin sulle viel jostain tohon banneriin taustan yms? Ollaan enemmän asiast ny yhteydes faces ja säpöl :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu siis jos sulla on tylsää ja tykkäät noita tehdä, niin ilman muuta!
      Isot kiitokset niistä mitä voit tehä ^^

      Poista