maanantai 18. marraskuuta 2013

Pöljäilyä 2

Tänään olin toistakertaa Pöljän selässä.
Taaskaan ei ole kuvia, mutta torstaina pitäs saada. Pöljän kanssa meillä meni omastamielestäni hyvin.
Ravipuomeja mentiin.  Toisessa päässä oli puomi joka ylitettiin voltilla, toisessa päässä oli puomi minkä yli tehtiin pieni kaheksikko. Toinen pitkäsivu oli tyhjä ja toisella puomi mille pohkeen väistöllä uralta ja uralle takaisin. Puomit otettiin pois kun laukkattiin ja hyvä niin. Pöljällä oli tänään todella reipas laukka verratuna viime kertaiseen. Joten ei mihinkään väliin oikein sovittu. vaan vedettiin sielä sun täälä väistellen muita. Puomit olis ollu kyl tiellä. :D
Tänään onnistuin muuten vähän taas toheloimaan. Mulla on kahetratsastuskengät. ja nyt oon koko kevään, kesän ja syksyn mennyt noilla ohuimmilla. No tänään aatelin ottaa noi vuorelliset kengät... Ne on niin isot että mun jälkä heiluu siellä sisällä. (unohdin kokonaan että olis pitäny laittaa villasukat noihin) No koska ne kengät ei yhtään tukenu mun nilkaa niin nyt on sit oikee nilkka kipee..
Täräytin sen kaikenlisäks kun tulin Pöljän selästä alas.
Toivottavasti ymmärsin kaikkien huopien kanssa oikein kun Pöljällä oli ratsastusloimee, kuivatusloimee ja talliloimee.  Arvakkaa tajuunko ees loimista mitään kun oon nyt koko ajan käyny vaan Lordilla enkä missää muualla.. :/
Arvakkaa kuinkapaljon lordi käyttää loimee...


...e yhtään
Mutta kyllä uskon että niihin ajanmyötä opin :D ja muutenkin Pöljän tavoille. Nähdään taas viimestään Torstaina


PS: jos on kirjotusvirheitä nii anteeks.. :C


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti